Tonight let's get some, and live while we're young.

Publicerad 2012-09-20 22:14:00 i Allmänt

 
Killarnas nya singel, den är värd att lyssna på tro mig, Har haft världens bästa dag idag, eller ja, bättre än att ligga i en sjukhussäng hela dagarna. 
När jag vaknade så spammades hela twitter sönder pga att killarna skulle släppa singeln ikväll, ja precis, singeln här ovanför. Och snacka om att jag blev glad och hyper. Eftersom östra gymnasiet ligger typ granne med sjukhuset så kunde jag åka dit till träningen också. Så det passade jag på att göra nu när jag äntligen kan. Det var hur underbart som helst att träffa laget och mina tränare igen, Jag har saknat dom så sjukt galet mycket.
När jag kom tillbaka till sjukhuset senare kom jag på att singeln och musikvideon hade släppts, så jag sprang till datorn och här sitter jag nu.
Även om ni hatar One Direction, ge dom en chans och lyssna på låten. Tro mig det är värt. 

Nu ska jag ta mina mediciner och sedan sova, godnatt folket.♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Evelina

15 årig cheerleader. Bloggar om musik, cheerleading och ett helt vanligt vardagsliv.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela