People change, but memories don't.

Publicerad 2012-10-19 23:39:57 i Allmänt

Tjejernas nya video, helt klart sevärd! Låten är grym också. Jag fattar knappt varför jag egentligen bloggar längre. Jag gör ändå ingenting på dagarna, jag kan inte göra något på dagarna. Blääääää.
Iallafall, skulle egentligen följt med klassen på bio ikväll, men nä det skulle jag såklart inte kunna klara av.. Jävla skitliv, jag kan ju inte ens vara tonåring längre. Iallafall kommer gänget över imorgon, saknar de så sjukt så det finns inte! 
Sedan till en helt annan sak, min underbara vän Emma från England träffade ju tjejerna idag, fattar ni hur sjuuuuukt det är? Hon vet ju allting om mitt liv, och hon hatar verkligen att vi bor så långt ifrån varandra just nu, så mitt under dagen spammade hon mig på twitter om att hon hade en överrasking. Hela tiden skrev hon: OMG YOU'RE GONNA LOVE IT. Snacka om taggad man blev. Lite senare skickade hon ett sms till mig, och gissa vad? JESY FRÅN LITTLE MIX SA HEJ TILL MIG. Hör ni hur det låter? Jag kan inte ha bättre vänner, jag kan verkligen inte det. Om ni vill se videon när Emma träffade tjejerna och när Jesy sa hej till mig klickar ni hääär. Åh vad jag är lycklig, för en gångs skull. Nej nu ska jag ta och snacka lite mer med Samira och sedan sova. Natti! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Evelina

15 årig cheerleader. Bloggar om musik, cheerleading och ett helt vanligt vardagsliv.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela