I still remember how it all changed.

Publicerad 2012-10-25 01:35:00 i

Samma veva ännu en gång. Sömnlös, tankspridd, allting på samma gång. Om några timmar ligger jag på operationsbordet igen för att operera in en slang i ryggen. Sista chansen för att få mitt liv tillbaka. Ingen vet hur länge jag måste leva med den, jag orkar inte bry mig längre. Morfin fungerar inte längre, allting blir bara värre och hoppet försvinner.
Less, skräckslagen. Ingen vet vad som kommer hända. Less på att lida, less på att gråta, less på att vänta, jag är less på hela den här jävla sjukdomen.

Kommentarer

Postat av: EN APA

Publicerad 2012-10-25 18:39:32

EVELINA DIN KORVUNGE FÖRFAN VADFAN GÖR DOM MED DIG??? VADFANNN?!?!??!? ALLVARLIGT VADFAN?? JAG VILL TRÄFFA DIG OCH TYP KRAMA SÖNDER DIG VADFAN I HELVETE ÄR DET HÄR FÖR SKIT?? SLANG I RYYGGEN??? VADGÖRDOM VAVAA?? AAAAAAAAAH OMG VA??? NEJ!! VAD SKA SLANGEN VARA BRA FÖR ???? men om den får allt å bli bättre så är det okej. MEN ALLVARLIGT SMSA MIG NÅNDAG OCH DÅ SKA VI SKYPA OCH DU sKA FÅ SKRIKA PÅ MIG, DU SKA FÅ SKRIKA ALLA DINA BEKYMMER PÅ MIG, ALLVARLIGT WTF BRO? JAG VILL BARA SE DEJ. TVÅ SEKUNDER RÄCKER MEN ALLVARLIGT DU MÅSTE PRATA MED MIG... ALLVARLIGT WTF??? VAAAAAAAA?? NEJ....

Postat av: alicia<3

Publicerad 2012-10-27 17:50:20

<3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Evelina

15 årig cheerleader. Bloggar om musik, cheerleading och ett helt vanligt vardagsliv.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela