When you really care about someone, their happiness matters more than yours.

Publicerad 2012-11-01 20:20:00 i Allmänt

Oredigerad | När man inte gör något på dagarna kan man lika gärna leka runt med designen på bloggen, som jag nu gjort. Ny header kommer dock inom kort! Hann hämta ut mitt objektiv idag också, så nu har jag en fungerande kamera igen! 
Imorgon blir det att åka förbi cheerleading lägret för att hälsa på laget, sedan förbi sjukhuset för att byta slang och sedan blir det packa packa packa. På lördag åker jag ut till Norrbyskär för en konfa återträff, kommer bli underbart. Åker ut en dag senare för jag kommer inte klara av att vara där hela helgen med slangen och allt, men det kommer nog bli kul ändå. Imorgon uppträder killarna på X Factor också, asdfghjkl taggaaaaa. Little Things musikvideon släpps ju imorgon också, underbaaaart. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Evelina

15 årig cheerleader. Bloggar om musik, cheerleading och ett helt vanligt vardagsliv.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela