Nothing's gonna tear us apart.

Publicerad 2012-09-22 00:46:00 i

Känns underbart att äntligen få sova i sin egen säng. Jag orkar inte spendera mer tid på sjukhuset. Imorgon får jag äntligen träffa Zannah igen, det ska bli skönt att kunna prata om allt skit som har hänt. Jag har verkligen saknat henne.
Eftersom jag blivit bättre kommer jag åka in till stan imorgon, första gången på månader. Det kommer bli underbart. Nu hoppas jag bara att jag kan börja gå i skolan och träna snart igen, det känns som ett helvete att bara ligga hemma eller på sjukhuset. Vi får hoppas på det bästa. Godnatt!
Saknar er mongos.

Kommentarer

Postat av: samira

Publicerad 2012-09-23 21:57:09

Det är bara att hoppas och se, jag hoppas du blir bättre och kommer tillbaka för utan dig är allting så tomt. Du är guldvärd mig vän

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Evelina

15 årig cheerleader. Bloggar om musik, cheerleading och ett helt vanligt vardagsliv.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela