Without you to hold I'll be freezing

Publicerad 2012-09-07 18:06:00 i Allmänt

Hejsan älskade läsare, tänkte dra igång bloggandet lite smått sådär. 
Under sommaren har en massa saker hänt, eller ja, jag har mest fått sitta hemma och inte gjort någonting. Som många av mina vänner vet så har jag fått en sjukdom (eller vad det nu är) som jag inte tänkte gå in så mycket på här.. Men den har gjort så att jag inte kan gå i skolan tills jag är frisk, och jag kan inte heller träna cheerleading föränn jag är frisk. Gud vilka skuldkänslor jag har, på riktigt. Jag saknar mina vänner nå så otroligt, det är sjukt. Sedan har en av mina allra bästavänner flyttat till spanien. Hör ni hur det låter? Min syster bor nu 477 mil ifrån mig. Det har gått 5 dagar utan henne, och jag har inte ens klarat det. Jag behöver henne verkligen. Jag kan inte ens träffa mina andra vänner eftersom jag inte kan lämna huset, och det är nu jag behöver dom som mest.
Jag ska sluta prata om mitt jobbiga liv nu, hoppas ni har det bättre än jag iallafall.


Jag saknar dig, så jävla mycket.

Kommentarer

Postat av: astrid

Publicerad 2012-09-17 21:03:10

saknar dig som fan! Jag vill hem.....

Svar: och jag vill att du ska komma hem, jag får inte hälsa på dig tills jag är frisk, och jag kommer tydligen ha den här jävla sjukdomen resten av livet..<3
Evelina Sandström

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Evelina

15 årig cheerleader. Bloggar om musik, cheerleading och ett helt vanligt vardagsliv.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela