We're gonna set this world on fire.

Publicerad 2012-10-08 18:44:00 i

Hejsan mina vänner. Jag ligger i sängen och dör av tristess, seriöst det finns ingenting att göra hemma. Jag vill träna, jag vill gå i skolan. Åhhh jag orkar inte mer.
Imorgon kommer jag åka in till skolan över lunchen, fast jag kommer dock ha jääävligt ont på kvällen men det är det värt, tro mig. Jag har inget liv ändå så. Om ni vill hälsa på mig så varsågod, på torsdag blir det sjukhuset igen, wiho. Jag hoppas ni har det bättre än jag iallafall, ingen förtjänar att leva ett sånt här helvete.

Underbara lag.❤

Kommentarer

Postat av: My Jernkrok

Publicerad 2012-10-08 20:17:20

Hej Evelina! Ville bara säga att jag tänker på dig. Även om jag inte är just din tränare så har ni alla barn i föreningen en stor plats i mitt hjärta. Krya på dig, så hoppas jag att du får komma tillbaka och träna snart igen ♥

Postat av: alicia<3

Publicerad 2012-10-08 20:53:09

saknar dig sjukt!!!! det känns dåligt att du har ont:( önska det fanns något jag kunde göra:( krya!!<3

Svar: tack sötnos, jag ska komma tillbaka så fort jag kan, saknar er! <3
Evelina Sandström

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Evelina

15 årig cheerleader. Bloggar om musik, cheerleading och ett helt vanligt vardagsliv.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela