I've never heard silence quite this loud.

Publicerad 2012-10-11 21:17:00 i Allmänt

Jag har världens bästa lag, på riktigt. Idag när jag precis hade kommit hem från sjukhuset så låg det ett brev på bordet, jag öppnade det och inuti fanns ett jättegulligt kort, som alla i laget hade skrivit i en massa saker i. Jag saknar de så galet mycket. De är min andra familj. 
Hade världens gulligaste dröm inatt också, fatta om jag blev sur när jag vaknade, haha. 
Sitter och dunkar Cody atm, hans röst får mig alltid att må bra, bloggar lite senare!

Kommentarer

Postat av: amanda<3

Publicerad 2012-10-17 12:33:37

gråter nästan när jag tittar på det här<3 saknar dig eve<33

Svar: och jag saknar dig amanda! <3
Evelina

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Evelina

15 årig cheerleader. Bloggar om musik, cheerleading och ett helt vanligt vardagsliv.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela