You're a part of me

Publicerad 2012-05-16 23:16:48 i Allmänt

Sitter i sängen nu, borde egentligen sova men jag kan inte sova, alls. Är för uppspelt och taggad. Om sex timmar ca så kommer jag vara påväg till Stockholm, för att få spendera helgen med världens underbaraste Camilla och någon dag med mina kusiner. Vi får se hur det blir med uppdateringen, jag kommer ha internet under bussresan iallafall. När jag kommer hem kommer ni få en otroligt stor bildbomb, det lovar jag. Jag och Camilla kommer nog också ha en twitcam på fredag kväll så ni vet!
Nog om det, skolan gick otroligt snabbt idag, hade bara två lektioner och båda var slappa. Så vi slutade tolv. Då drog jag hem till Astrid och tog lite bilder, samtidigt som vi hade vardagslyx med potatisbullar. Bilderna kommer säkert dyka upp då och då. Men nu ska jag försöka sova iallafall, ni får ha det så underbart bra mina vänner! Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Evelina

15 årig cheerleader. Bloggar om musik, cheerleading och ett helt vanligt vardagsliv.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela