White lips, pale face.

Publicerad 2012-05-27 23:12:34 i Allmänt

Julias bild. En av alla tusen bilder som togs idag, gud vad jag är stolt över er alla! Ska se om jag hittar en video som någon filmade, håll utkik! Okej, ska sammanfatta helgen lite kort. Astrd följde ju somsagt med mig till stugan, och ni vet ju vad vi brukar göra.. Ja, det var några galna dagar. Sedan blev det uppvisning idag. Gud vad jag älskar er alla! Miniorerna visade upp gymnastik + program, vi visade upp gymnastik + program .Seniorerna visade upp program + hur mycket cheerleading betyder för oss alla. Jag började gråta, det var så sant. Alltihop. Hela föreningen är en stor familj. Om någon filmade det, så kommer det upp tro mig! Efter de hade gjort deras "sketch" då sprang hela förening upp på mattorna, och bara kramade varandra. Jag älskar er. Galet mycket. Alltså ni kommer aldrig förstå egentligen hur mycket cheerleading betyder för än, det är galet.

Nu ska jag sova!

-

"Only a true cheerleader will ever understand how much cheerleading means to me."

Kommentarer

Postat av: Fanny

Publicerad 2012-05-28 15:16:58

Åhh du tog mitt citat :D Jag började också gråta!!<33

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Evelina

15 årig cheerleader. Bloggar om musik, cheerleading och ett helt vanligt vardagsliv.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela