What I do isn't up to you.

Publicerad 2012-05-13 18:03:06 i Allmänt

Jag blir så frustrerad, seriöst. Föräldrar kommer aldrig förstå min kärlek till 1D. aldrig. Det gör inte saken bättre att det gör så ens hopp försvinner att ens träffa de. Usch säger jag bara. Usch. Jag är dock glad att mina vänner är de enda som förstår. Ni anar inte hur lyckligt lottad jag är att ha sådana underbara vänner, som alltid får en på bra humör genom att bara höra ens röst. Jag älskar mina vänner mer än någonting annat. Det ska ni veta, ni är underbara! T.ex nu, när jag skrev det här inlägget. Jag sitter i tårar, mina föräldrar är så.. Blä. Sedan kollade jag Camillas blogg lite snabbt, och ja. Bara att hon är sig själv får mig på bättre humör! Ni är underbara, alla av er.♥ Kortfattat: Jag blir så frustrerad att folk (föräldrar) ska lägga sig i sitt liv och aldrig fatta ens kärlek till pojkarna, och istället för att försöka förstå, så gör det bara så ens hopp för att ens träffa de försvinner. Men ja, mina vänner gjorde det så mycket bättre. Jag får spunk på mina föräldrar. (Did you see what I did there Camilla? ;)) Ser ni, jag är redan på bättre humör!
'
Vackra människor, på insidan och utsidan. Herregud vad jag älskar er.

Kommentarer

Postat av: DANIELLA DEN BÄSTASTE!!!

Publicerad 2012-05-13 18:54:04

SV: DU ÄR LIKA VACKER ÄLSKLING<3

Postat av: jessica

Publicerad 2012-05-13 22:05:07

Älskar dig eve , o du vet var jag finns om du behöver snacka , och tack för allt <3 !

Postat av: Camilla

Publicerad 2012-05-14 00:44:30

I saw what you did there.. ;) hahha älskar dig!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Evelina

15 årig cheerleader. Bloggar om musik, cheerleading och ett helt vanligt vardagsliv.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela