Vi andas samma luft.

Publicerad 2012-05-09 23:10:45 i Allmänt

Killarna anlände till Sverige för någon timme sen, och nu kommer de vara här i två veckor framåt. Ja, jag sitter och gråter just nu, för jag kommer få se de, jag kommer få träffa de. Och kanske t.o.m få prata med de. Om en vecka. Pappa har gått med på det, och imorgon bokar vi flyg eller tåg. Jag och Camilla har skypat i tre timmar. Fangirlat, skrattat och gråtit. Vi kommer träffas om en vecka. Jag kommer kanske bo hos henne. Jag kommer få träffa min bästavän, om en vecka. Och vi kommer få träffa fem killar, som ändrat båda våra liv, till så mycket bättre. Vi kommer få träffa de fem killar som gjorde så vi lärde känna varann. Jag kommer säga en sak till de. En sak. "Thank you." Nej men gud, jag kommer inte kunna somna. Det här är den bästa dagen i mitt liv. Jag trodde konserten nästa år skulle bli enda gången jag skulle få se de. Men icket. Jag får träffa de, om en vecka. Jag älskar er mamma och pappa. Tack!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Evelina

15 årig cheerleader. Bloggar om musik, cheerleading och ett helt vanligt vardagsliv.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela