Sometimes I wish I could save you.

Publicerad 2012-05-24 23:30:54 i Allmänt

Kvällen har spenderats med världens underbaraste lag, Eurovision och Jed. Kortfattat. Kollade bara på Eurovision för att twitter spammades sönder, och man fattade nada. Kändes bra! Iallafall, vi har cheer uppvisning på söndag. Är galet taggad! Det kommer bli bäst. Snackar med Astrid just nu, hon kommer följa med mig till stugan imorgon, bäst!
Nu ska jag snacka lite mer med Jed, sedan blir det sängen, eller jag skojade. Ryan Beatty har ju twitcam om en halvtimme! Och mitt batteri på datorn dör när som helst. PANIK. Jaja, ska prata med Jed nu, ha det underbart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Evelina

15 årig cheerleader. Bloggar om musik, cheerleading och ett helt vanligt vardagsliv.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela