Remember all the things that you and I did first, now you're doing them with her

Publicerad 2012-05-04 20:26:47 i Allmänt

Skoldagen var otroligt seg, men jag flummade mig igenom den, så den blev rolig efter ett tag! Sedan efter skolan åkte jag in till stan med Zannah och tog en fika med henne. Helt underbart att bara sitta och prata om allt mellan himmel och jord. Iallafall, tänkte göra en engelsk twitcam nu, eftersom mina underbara vänner Emma och Jed från England kommer kolla, länkar länken här sedan! Btw, gissa vem som sa att han älskade mig för ett tag sen? Ni får en liiiten ledtråd.

Åh herregud, ja Ollie, jag älskar dig galet mycket.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Evelina

15 årig cheerleader. Bloggar om musik, cheerleading och ett helt vanligt vardagsliv.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela