Oh I swear to you, I'll be there for you.

Publicerad 2012-05-06 01:00:57 i Allmänt

Åh gud, lagkvällen var bäst! Vi satt och kollade på en massa gamla tävlingar, fetade i oss massor med godis, chips, läsk, dipp och gick upp massor med kilo. Sedan kollade vi igenom en massa bilder från tävlingen, några träningar, lägret och en massa annat. Gud vad vi skrattade, och gud vad jag älskar er alla! Troligen kommer bilderna från senaste träningen upp någongång, så kan jag passa på att sno några. Haha. Nu hade jag tänkt kolla klart på min kära vän Simons twitcam, och sedan sova! Träning imorgon med världens bästa lag!

Kommentarer

Postat av: Joannah

Publicerad 2012-05-06 11:29:38

Det var så trevligt!<3 Taggar träningen ikväll!:)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Evelina

15 årig cheerleader. Bloggar om musik, cheerleading och ett helt vanligt vardagsliv.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela