My heart stops when you look at me.

Publicerad 2012-05-28 10:05:10 i Allmänt

Mina vänner är underbara, just saying. Samira väckte mig imorse genom att ringa mig, tio över sju. Det första hon sa var. "Eve, är du vaken? Liam har twitcam just nu!!" Snacka om att jag dog, jag hoppade upp ur sängen, och somsagt. Liam hade twitcam, världens underbaraste, finaste människa hade twitcam. I USA. Men såklart skulle hans internet sega ner sig, så hans twitcam varade inte länge. Istället började han följa fans istället. Helt galet underbart. Om någon säger att han inte bryr sig om sina fans, då har ni seriöst problem.
Sedan, på NOn, kommer Samira och säger att hon får killarnas DVD, imorgon. Gud vad jag blev glad, så på onsdag blir det filmkväll! Jag, Simon, Samira och Astrid kommer spendera kvällen hos Samira på onsdag, och kolla på världens finaste killars DVD. Kan det bli bättre?

Kommentarer

Postat av: Fanny

Publicerad 2012-05-28 18:14:06

Svar: jaa självklart! :]<3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Evelina

15 årig cheerleader. Bloggar om musik, cheerleading och ett helt vanligt vardagsliv.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela