In the end, everyone ends up alone.

Publicerad 2012-05-12 00:50:49 i Allmänt

Sista dagen på praoen idag, känns lite små surt, vi hade sjukt kul! Just nu har jag precis stängt av Williams, Toras, Lindas m.fl twitcam. Skulle egentligen dra ner till Nydala imorgon för att träffa Tora och kanske Willi, eller ja, hon tvingade mig. Haha. Fast jag har konfirmationsmöte imorgon, + övernattning, så vi skulle ta det någon annan dag! Påtal om övernattningen, det betyder att jag far 12 imorgon, och kommer hem 13 på söndag, alltså ingen bloggning där emellan! Jag hoppas ni kommer överleva, finns alltid på sms! Ska bli underbart att få träffa världens underbaraste konfirmationsgrupp, nu måste jag i säng så jag kommer upp imorgon! Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Evelina

15 årig cheerleader. Bloggar om musik, cheerleading och ett helt vanligt vardagsliv.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela