I could swim all the oceans, just to see you smile.

Publicerad 2012-05-21 11:04:51 i Allmänt

Sitter på bilden just nu och håller på att dööö av hunger. Seriöst. Iallafall, Ollie RTade mig precis. Lycklig tjej här! Ikväll blir det iallafall att få vara med en sjukt saknad Zanna, gud vad jag älskar den tjejen. Hon är som en storasyster för mig. Helt underbart. Så jag kommer spendera kvällen med henne, och sen får vi se vad dagen bjuder på!
Gissa vem som kommer till Sverige i sommar och har konsert? Gissa vem som missar det?

Kommentarer

Postat av: Paulina [directioner]

Publicerad 2012-05-21 15:49:03

Ed! :D

Jag missar hnm med :(

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Evelina

15 årig cheerleader. Bloggar om musik, cheerleading och ett helt vanligt vardagsliv.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela