How you got me blind is still a mystery.

Publicerad 2012-05-08 23:11:10 i Allmänt

Här är min skolavslutningsklänning om ni undrar, ni kanske får se hur skorna ser ut sen också. Har precis skypat klart med Camilla, åh vad jag älskar henne. Hon skrev ett helt inlägg om mig på hennes blogg, och jag bara brast ut i tårar. Gud vad hon är underbar. Hon är den syster jag aldrig fick. 
Praodagen var ju.. Ja.. Jag och Astrid fick hål i ca 2 timmar, så vi sprang runt i skolan och typ gömde oss, normala tjejer. Ja. Sedan efter skolan drog vi ner på stan och köpte grejer, då köpte jag skorna jag ska ha till klänningen också! Menmen, nu ska jag inte tråka ut er, nu måste jag verkligen sova. Natti!

Kommentarer

Postat av: Camilla

Publicerad 2012-05-09 10:33:59

åh guuuuud vilken fin klänning!



samtalet gjorde mig oxå så sjukt glad. tack för att du finns. och jag kan heller inte säga det tillräckligt, jag älskar dig. <3

Postat av: Fanny

Publicerad 2012-05-09 17:52:32

Snygg klänning!:)

Postat av: aliciaaa:)<3

Publicerad 2012-05-09 19:36:19

sjukt snyggt!!!!<3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Evelina

15 årig cheerleader. Bloggar om musik, cheerleading och ett helt vanligt vardagsliv.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela