God made another one of me, to love you better than I ever will.

Publicerad 2012-05-17 22:31:35 i Allmänt

Sitter hemma hos mina kusiner just nu, herregud vad det vad längesen jag träffade dom! Det kändes faktiskt lite småkul att gå runt i Stockholm själv, kände mig som en jag vet inte vad. Det var fett kul iallafall! Alla säger att det är sjukt svårt att hitta i Stockholm, HAHAH det är det inte. Bara så ni vet.. Iallafall, pratade precis med Camilla, så imorgon kommer vi träffas på T centralen halv tre. Gud vad jag taggar, det kommer bli bäst! Så kommer ta tunnelbanan runt kvart över två härifrån. Var förberedd med massor av bilder och skit på lördag. Haha. Förresten, vi kommer ha en twitcam imorgon klockan sju, missa inte det!

Den här vackra människan kommer jag träffa imorgon, jag kommer spendera resten av dagarna i Stockholm med henne, gud vad det kommer bli bäst! Jag älskar dig syster. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Evelina

15 årig cheerleader. Bloggar om musik, cheerleading och ett helt vanligt vardagsliv.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela