Forget you.

Publicerad 2012-05-31 00:04:50 i Allmänt

Har haft världens underbaraste dag. Skolan var spårad till tusen. Verkligen. Jag och Simon var ju typ helt forever alone på spanskan, för Samira var på sjukhuset. Så det spårade nå så oerhört! Sedan runt halv åtta så mötte jag Simon, Samira, Astrid och Ekaterina vid Willys, sedan drog vi hem till mig och flummade sönder. Såg bl.a killarnas film mellan allt flumm. Gud vad den var bra, rekommenderas verkligen! Jag kan inte fatta att jag kommer få se de live inom ett år, det är galet. Nej, nu väntar sängen! Godnatt folket!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Evelina

15 årig cheerleader. Bloggar om musik, cheerleading och ett helt vanligt vardagsliv.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela