Cheerforce Fighters, putting up a fight. Our first year and we're better, than life.

Publicerad 2012-05-03 23:06:38 i Allmänt

Kände att jag var tvungen att ha våran förr förr förra ramsa som rubrik. Träningen var galet, sjukt jäkla underbar. Vi klarade av SJUKT svåra bygg, och gud vad lyckliga vi blev efteråt alltså! Byggen kommer vi visa upp på uppvisningen, i vårat miniprogram vi kommer göra. Haha jag kan se mina tränares tränare (dom som är ordförande och allt i våran förening) blickar när vi visar upp programmet, våra tränare har knappt gjort byggen vi gjorde idag, troligen inte deras tränare heller. Åh vad jag är glad!
Sedan på två dagar, så har Ollie tweetat mig en gång, och retweetat mig 5 gånger. Alltså hör ni hur det låter. Fem gånger. Det är helt galet, men jag är så sjukt glad så det är inte sant. Har en liten crush på honom känner jag. Vackra människa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Evelina

15 årig cheerleader. Bloggar om musik, cheerleading och ett helt vanligt vardagsliv.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela