ÅH VAD JAG ÄR GLAD

Publicerad 2012-05-11 18:25:59 i Allmänt

Jag kan inte fatta det. Jag kan inte fatta det. Jag kan inte fatta det. Jag kan fortsätta såhär hela kvällen, jag kommer ändå inte fatta det. Inte Camilla eller Fanny heller för den delen. Camilla ringde mig nyss, jag är fortfarande chockad. Herregud. Hon och Fanny såg precis killarna. Hör ni hur det låter? De såg precis killarna. Åh vad jag är glad. Det går inte att förklara, jag kan inte sluta le. Åh ni är verkligen värda det finaste. Ni är verkligen det. Älskar er båda! Det är helt sjukt. Helt sjukt. Okej jag måste andas. Men jag kan inte släppa det, jag kan inte sluta le.
pic.twitter.com/REVasfH0
Bilden är tagen för precis en kvart sen. Jag kan inte fatta det. Camilla filmade allt ihop. Nu vet jag vad vi ska göra nästa vecka! Åh herregud, åh herregud.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Evelina

15 årig cheerleader. Bloggar om musik, cheerleading och ett helt vanligt vardagsliv.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela