Hey I just met you, and this is crazy

Publicerad 2012-04-01 01:35:21 i Allmänt

Kom precis hem från en underbar kväll, om jag ska beskriva den med ett ord. GALEN. Haha, kvällen bestod av massa skratt, powerking, mat, mat och mat. UNDERBART. Bilder kommer när Astrid och Ekaterina har lagt ut några, men kan bjuda på några Iphone bilder innan det spårade!
Nu ska jag se One Direction på Kids Choice Award, dom kommer uppträda där någongång under kvällen. Det börjar klockan 2. OCH DOM ÄR NOMINERADE OCKSÅ FÖR ETT PRIS, OM DOM VINNER KOMMER JAG FANGIRLA SÖNDER. Efter det måste jag nog sova, om det går... ska upp till kyrkan imorgon med några från konfirmationen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Evelina

15 årig cheerleader. Bloggar om musik, cheerleading och ett helt vanligt vardagsliv.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela