This song is about you.

Publicerad 2012-06-24 23:53:21 i Allmänt

 
Olly Murs är en legend. Hejsan mina kära vänner! Blogg.se har legat nere hela dagen, så jag har inte kunnat blogga. Inte för att det har hänt så mycket roligt idag men ändå. Min midsommar var underbar iallafall. Som vanligt. Imorgon blir det att fara in till stan för att köpa det sista till konfirmationen, förhoppningsvis kommer Tora in också, så vi hinner träffas innan vi båda far. Hon skulle smsa mig så. Sedan på kvällen blir det fest. Med tååårta. För en viss person fyller ju 15 på lördag. hehehe. Så halva släkten plus mina kära vänner Simon och Astrid kommer komma, underbart. Påtal om det så skrev Simon ett helt inlägg om våran vänskap på hans blogg. Alltså sötnos! Älskar dig! Checka hans blogg, det tycker jag helt klart! Click it. Nä nu ska jag kolla klart på Simons twitcam och sedan sova. Natti! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Evelina

15 årig cheerleader. Bloggar om musik, cheerleading och ett helt vanligt vardagsliv.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela