I'm still alive but i'm barely breathing.

Publicerad 2012-06-11 00:33:44 i Allmänt

Känner att jag inte har bloggat på ca 5000000000 miljoner år, så jag tänkte att jag börjar igen! Idag är ingen vanlig dag, nejnej. För det första, är det brännbollscup på skolan, HAHAHA herregud. Det kommer spåra som vanligt. Så här snygga var vi förra året!

Vilka snyggingar. För det andra så fyller världens underbaraste Ekaterina år! Du är min favoritkatt, love ya! Jag tycker alla borde gratta henne och hålla på medan jag bjuder på en gammbild på oss. Herregudaness.

 

GRATTIS!

Kommentarer

Postat av: Ekaterinaa

Publicerad 2012-06-11 07:16:04

HAHAHAHAHAH tack så sjukt mycket!<3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Evelina

15 årig cheerleader. Bloggar om musik, cheerleading och ett helt vanligt vardagsliv.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela