I'm falling for you eyes but they don't know me yet.

Publicerad 2012-06-14 11:48:44 i Allmänt

Klockan är halv tolv och jag kom precis hem från sjukhuset. Jag är trött. Förhoppningsvis behöver jag inte opereras idag, vi får hoppas på det bästa.
Gårdagen var underbar, efter skolavslutningen for jag in till stan med tjejerna för att bara chilla. Vi gick ut och åt, firade mig, samira och ekaterina och sedan tog vi en fika och gick ner till kajen. Sedan slutade det med att vi satt på donken. Haha underbar kväll. Bilder från det kommer idag tror jag. Samira ska bara skicka de först.
Nu ska jag äta lunch framför teven. Badass. sedan blir det grillning med mina favoriter ikväll!
Björn, Gabban och lilla jag.

Kommentarer

Postat av: Emmy

Publicerad 2012-06-14 11:57:51

Sv; Jaaa! :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Evelina

15 årig cheerleader. Bloggar om musik, cheerleading och ett helt vanligt vardagsliv.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela