Hey soul sister.

Publicerad 2012-06-11 00:40:56 i Allmänt

Tänkte bara berätta lite snabbt om min dag innan jag hoppar till sängs. Det var ju avslutning med laget idag. Gud vad jag kommer sakna alla, det är obeskrivligt. Sedan var det ju också sista gången vi är ett "lag". Vi kommer ju börja i olika lag efter sommaren, vissa går vidare till fortsättning och vissa är kvar i nybörjare. Vi kommer troligen få breven på tisdag så det är taggat! Men grejen är att vi är ju fortfarande i samma förening, vi är fortfarande i samma familj. Vi kommer ju fortfarande träffas mellan träningarna, på tävlingarna, uppvisningarna m.m. Vilket är underbart.
Sedan i torsdags fick jag också mina två efterlängtade tröjor jag beställde på cheerleadingen för ett tag sen, bilder kan ni få se imorgon!

Bild från träningen i torsdags när vi fick prova på extension. Fett awesome!

Kommentarer

Postat av: Amanda

Publicerad 2012-06-11 10:46:33

Ville vara där så himla mycket!! Kommer att sakna er! Men som sagt vi är fortfarande samma familj<3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Evelina

15 årig cheerleader. Bloggar om musik, cheerleading och ett helt vanligt vardagsliv.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela