Don't make a girl fall for you if you have no intention of catching her.

Publicerad 2012-06-16 01:19:19 i Allmänt

Helin är nu påväg. Under hela sommaren kommer hon åka runt i Europa och lämna oss kvar här, sadface. Igår var sista gången jag fick träffa henne på 2,5 månad. Kommer sakna henne så sjukt!
Iallafall, gårdagen var ju somsagt underbar, fick sjukt underbara presenter och ja, orkar inte lägga in en bild så ni kan få se en video istället, och ja. Jag blev glad, det kanske ni ser.
Nu ska jag sova, imorgon blir det att kolla på Simons och Astrids konfirmation som jag lovat, Simon kommer ju sjunga, det är något jag inte vill missa! Även fast jag hört honom sjunga men ändå.. Han sjungar aldrig inför folk. Jaja, nog om det! Godnatt!
Tack så jättemycket, jag älskar er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Evelina

15 årig cheerleader. Bloggar om musik, cheerleading och ett helt vanligt vardagsliv.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela