Cause all I need, is a beauty and a beat.

Publicerad 2012-06-21 00:45:41 i Allmänt

Bara jag som tycker nya blogg.se är lite.. Konstig? Eller alltså, det är ju sjukt skönt med en förändring. Den är så mycket fräshare nu, men på något sätt så känns det inte lika taggat att blogga när man loggar in såhär. Jag har ingen aning varför men ja. Det är bara så. 
Påtal om något helt annat. Justin Biebers nya album. Det är helt galet underbart! Om ni inte har checkat det, gör det! Han har verkligen förändrats. Nu är han ju.. Bra. Haha, jag gillar honom faktiskt. Check it out, heeeere.
Nej nu ska jag sova, ska ju upp klockan åtta för att åka till sjukhuset, taggaaaat. Eller nja. Sedan blir det en tur på stan hade jag tänkt, måste fixa allting till konfirmationen. Natti! 
 

Kommentarer

Postat av: Hollyyyy

Publicerad 2012-06-21 12:45:09

Äntligen har du förstått hur braa Justin är! min bebiis,min man, pappan till mina barn ;)
Haha saknar dig,men vi ses snart!<3

Svar: Haha sötnos! Ja gud ja, det måste vi verkligen! Jag smsar dig.<3
Evelina Sandström

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Evelina

15 årig cheerleader. Bloggar om musik, cheerleading och ett helt vanligt vardagsliv.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela