You can break everything I am

Publicerad 2012-01-20 22:37:44 i Allmänt

Sjukhuset gick väl bra, fast var typ livrädd över vissa grejer jag var tvungen att göra. Haha.
Jag ska vara glad att det är tre veckor kvar tills jag läggs in och inte tidigare iallafall.
Lyssnar på världens underbaraste kille/band just nu, checka in Boyce Avenue på youtube eller spotify. Han gör underbara covers. Fick precis ett mejl av min tränare att träningskläderna jag har beställt har kommit! Yey! Jag kommer få dom på träningen på söndag. Då kommer ni troligen få bilder på dom också. Nu ska jag fortsätta dunka musik ett tag till, kanske snacka med en och annan person på skype också.
Jag har verkligen bildbrist just nu, men bjuder på några gamla bilder på en underbar tjej från laget! Saknad kväll kjl!

Kommentarer

Postat av: Elina Goes Crazy

Publicerad 2012-01-20 22:51:17

-AAAAAAAAAAAAAH!<3<3<3

Postat av: Elma

Publicerad 2012-01-20 22:53:38

Varför ska du till sjukhuset?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Evelina

15 årig cheerleader. Bloggar om musik, cheerleading och ett helt vanligt vardagsliv.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela