It just don't feel right

Publicerad 2012-01-31 21:37:56 i Allmänt

Dagen har varit okej. Förmiddagen var underbar, skrattade mig typ igenom alla lektioner, älskar våran klass♥
Sen vid lunch hände det en massa grejer jag inte tänker ta upp här. Så jag var typ depp resten av dagen, det gjorde ju inte saken bättre att vi hade bad på idrotten, vilket jag dock hatar.
Men efter skolan drog jag ner till stan för att träffa min bästavän, Elisabeth. Det var helt underbart att träffa henne igen! Hon fick mig på bra humör kan jag lova. Fast hon var bara i Umeå idag, sen for hon tillbaka till Skellefteå. Men hon kommer på tävlingen som är i Skellefteå iår. Längtar!
Aja, är fortfarande depp efter allt som hänt, så nu tänker jag dunka OneDirection, det funkar alltid. Hoppas jag. Skiter i att plugga till geografi provet imorgon. Det får gå som det går..

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Evelina

15 årig cheerleader. Bloggar om musik, cheerleading och ett helt vanligt vardagsliv.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela