Can't never get it right, no matter how hard I tried

Publicerad 2012-02-14 19:44:05 i Allmänt

Tänkte börja med att säga att jag har världens bästa vänner! Tack för att ni alltid finns där för mig, jag älskar er så sjukt mycket, och ni vet vilka ni är.♥
Dagen har varit sjukt underbar, med tanke på mina underbara vänner. Vi gjorde inget speciellt på skolan, såg på film, tävlade och vann godis. Yeah buddy!
Efter skolan har jag jag spenderat min tid med Astrid, det gör jag fortfarande också. Haha men vi har tagit mycket vackra bilder, som ni säkert kommer få sen. Nu ska jag och Astrid fortsätta nörda Louis cover på Look After You och äta glass!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Evelina

15 årig cheerleader. Bloggar om musik, cheerleading och ett helt vanligt vardagsliv.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela