8. When did you become a Directioner?

Publicerad 2012-02-04 13:57:06 i 29dagar, One Direction

Eller ja, Directioner har jag inte varit ända sen början, från början tyckte jag som bara att det var bra, sedan utvecklades det. Så i början av 2011 blev jag nog en riktig directioner.
Det började faktiskt med att jag satt inne på youtube och gjorde ingenting. Cher Lloyd var typ "Dagens klipp" eller vad det nu heter, så jag tryckte på det, det var i augusti 2010 eller oktober 2010 jag minns inte riktigt. Precis när killarna sjungit Total Eclipse of the heart på X Factor. Jag kollade på Cher Lloyd, tyckte hon var bra, sedan kollade jag på "rekommenderade videos" och där fanns killarna när de sjöng Total Eclipse Of The Heart. Eftersom jag visste vilken låt jag var, så ville jag höra covern, och jag var såld.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Evelina

15 årig cheerleader. Bloggar om musik, cheerleading och ett helt vanligt vardagsliv.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela