There'll be no sunlight, if I lose you baby.

Publicerad 2012-04-07 11:50:04 i Allmänt

Tänkte bara säga att Samira är världens bästa väckarklocka. Jag vaknade av att jag fick ett sms av henne, jag halvsov medan jag läste det. Och det stod. "ONE DIRECTION ÄR PÅ TEVE!!! KANAL 5 NUUUUUU! SKYNDAAAAA!" Jag hoppade upp ur sängen bokstavligt talat, sprang till teven och hann se det sista av One Thing musikvideon och lite av när de pratade. PROUDMOMENT! Så nu är jag klarvaken, hade tänkt att ta en dusch innan vi åker ut till stugan för att fira påsken. Nu har vi äntligen fått internet där också så lite uppdatering blir det säkert!
Bjuder på två bilder från när Maja och Holly var här, underbara flickor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Evelina

15 årig cheerleader. Bloggar om musik, cheerleading och ett helt vanligt vardagsliv.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela