Stay with me, forever.

Publicerad 2012-04-27 16:40:11 i Allmänt

Galet varmt det är idag. Jag gick på stan, i vinterjacka. Ja jag dog lite smått. Folk gick runt i t-shirtar och shorts. Galet varmt det är ute! Älskar vädret just nu, det säger jag bara. Vi har ingen snö alls på våran bakgård, och våran bakgård är stor. Tro mig. Matteprovet och spanskan gick as bra, känner mig riktigt stolt ändå. Nu väntar jag bara på mat, sedan sticker jag till Angelica ikväll!
Förresten, nya designen kommer troligen i helgen!

Kommentarer

Postat av: Gry

Publicerad 2012-04-28 10:06:36

Sv haha azm! We are the iPad buddies;)

Postat av: Camilla

Publicerad 2012-04-28 12:41:21

Tack Evelina för att du finns. Finns inga ord på hur tacksam jag är över att ha dig. ♥

Längtar som satan tills du ska komma!! ♥

Postat av: samira

Publicerad 2012-04-28 19:38:29

Älskar dig med vännen♥.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Evelina

15 årig cheerleader. Bloggar om musik, cheerleading och ett helt vanligt vardagsliv.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela