Some are like water, some are like the heat

Publicerad 2012-04-04 22:19:31 i Allmänt

Utvecklingssamtalet gick oväntat bra. Jag kommer få minst C i alla ämnen som det ser ut just nu, stolt tjej!
Jag känner att sovmorgonen verkligen behövdes, fast jag är ändå helt död nu. MEN.LIAM.SKA.HA.EN.TWITCAM.NU.SÅ.JAG.FÅR.INTE.SOVA. Usch vad jag hatar att de är i USA, då är dom alltid inne på twitter på natten. Vilket för Liams del betyder att han gör twitcams.. PÅ NATTEN. KOM TILLBAKA TILL UK NU TACK. Yup, så ligger det till.
Imorgon får jag loooooooov! Hallelujah! Höjdpunkten på hela veckan kan jag lova er, kommer då fara ner till staden och träffa några saknade personer. Alla i Umeå som vill träffa mig imorgon, skicka ett sms och kom ner till stan!

Älskade underbaraste Ed.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Evelina

15 årig cheerleader. Bloggar om musik, cheerleading och ett helt vanligt vardagsliv.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela