Presentation!

Publicerad 2012-04-11 16:33:29 i Gästbloggning

Hej alla Evelinas läsare! Det är jag som är Camilla och det är mig ni får dras med tills på lördag då min underbara tjej kommer hem från Härnösand.
Tänkte att jag kan presentera mig lite så ni vet vem jag är.
Jag heter som sagt Camilla är 15 år och bor i Stockholm! Klicka på bilden för att komma till min blogg :) Jag älskar att träna, spela piano, skriva, va med kompisar, fota osv. Jag älskar One direction mer än allt och ja, det är dom killarna som gör att jag fortfarande lever! Om ni inte har hört någon av deras låtar eller sett någon musikvideo eller bild på dom så finns det nedanför! :)
Evelina och jag har kännt varandra i ca 2 månader, dock känns det som hela livet. Älskar henne nåt så otroligt mycket och vi kommer få så mycket minnen tillsammans. I sommar kommer hon ner till mig i Stockholm och så ska vi umgås och ha det allmänt bäst och nästa år ska vi till London tillsammans och gå på killarnas konsert!! :D I can't wait! Kommer bli underbart. ♥
Nu vet ni lite om mig iaf, bara att fråga om ni undrar något! Kram på er! 



Det här är deras första singel, SOM VANN EN BRIT 27/2 ASSÅÅÅÅÅ ÄR SÅ STOLT!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Evelina

15 årig cheerleader. Bloggar om musik, cheerleading och ett helt vanligt vardagsliv.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela