Nothings fine I'm torn.

Publicerad 2012-04-23 21:53:41 i Allmänt

Dagen har varit allmänt galen. Klassenhar gjort denna dag underbar, efter svenskan stack jag på sjukhuset, och fick bl.a reda på att jag måste opereras. Två gånger till. Kul liv, jaa. Herregud vad jag hatar mitt liv just nu, tack vare vännerna orkar jag hålla leendet uppe. Hann med en twitcam under kvällen också. Underbara directioners är alltså! Har också blivit frisk nu. Galet glad! På torsdag blir det bara att köra järnet på träningen. Har saknat alla så jävulskt! Speciellt när vi gått upp en nivå. Åh herregud vad det kommer bli kul. Nu hade jag tänkt sova iallafall, så jag inte blir sjuk igen. Natti!
"No matter how hard life is, don't lose hope" - Zayn Malik.

Kommentarer

Postat av: Fanny Bergquist,

Publicerad 2012-04-23 22:30:38

Du klarar allt det vet jag, men finns alltid här om det är nåt du behöver snacka om <3

Postat av: SimonJL

Publicerad 2012-04-23 22:31:26

sv: Som jag har sagt förut så tack. :)<3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Evelina

15 årig cheerleader. Bloggar om musik, cheerleading och ett helt vanligt vardagsliv.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela