My heart is a stereo and it beats for you so listen close

Publicerad 2012-04-30 00:09:30 i Allmänt

Halli hallå gummistrå! Har börjat säga så sjukt mycket nu. Känns ju bra. Kollar på Camillas twitcam just nu, underbara människa! Fast nu avslutade hon den, så nu snackar jag med Zannah istället. Jag känner mig riktigt social, hihi. Iallafall. Dagen spenderades med Astrid, vi fixade nästan klart vårat radioprogram vi gör på musiken. (Som såklart handlar om 1D. He.he.he) Sedan blev det cheer träning på kvällen. Herregud vad jag älskar den sporten alltså. Känslan att få vara med personerna man älskar, få göra det vi alla älskar och bara fokusera på sporten. Man glömmer bort alla sina problem, man glömmer bort allt. Det är helt underbart. Man kan bara fokusera på sporten, och att utvecklas medan man inte behöver bry sig om någonting annat. Det älskar jag. Nå så oerhört. Sedan laget, föreningen. Ni står mig så sjukt nära så det går inte att förklara. Älskar er!
Kände att det här blev ett långt inlägg. Men jaja. Valborg kommer spenderas med mina favorittjejer, bloggar troligen imorgon, nu väntar sängen!
Kärlek

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Evelina

15 årig cheerleader. Bloggar om musik, cheerleading och ett helt vanligt vardagsliv.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela