Kopierat från min blogg eftersom jag inte hinner skriva nåt annat!

Publicerad 2012-04-12 10:43:50 i Gästbloggning


God morgon kära läsare! Och denna gång jag säger det är det faktiskt morgon, klockan är bara halv 11 och jag är uppe, har ätit frukost och fixat mig. Kind of imponerande va? Gick upp redan klockan 9 faktiskt. Som jag berättade igår ska jag iväg med mormor, morfar, lillebror och en kusin och vi ska till Vasa muset. Så det blir väl intressant eller något. Tror aldrig jag varit där + att det är ju inte fel att umgås med släkten. Visar dagens outfit lite senare för jag kommer inte uppdatera förens jag kommer hem och jag vet inte när det blir. Hoppas ni mår bra iaf, jag mår helt okej. Ont i magen bara. Plus att jag är så trött så jag skulle kunna somna ståendes. Ikväll ska jag seriöst gå och lägga mig senast 12. Dock skulle jag prata med Natalija på skype vid 12 men de kanske får bli en annan dag :/ Nu har jag babblat tillräckligt så ska nog sluta nu.. Ha en bra dag ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Evelina

15 årig cheerleader. Bloggar om musik, cheerleading och ett helt vanligt vardagsliv.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela