Jag kunde dö för dig, nu är du död för mig.

Publicerad 2012-04-21 23:29:09 i Allmänt

Grys bilder. Dagen spenderades med de här finisarna. Helt sjukt vilka underbara vänner man kan få genom att vi alla älskar samma fem killar. Utan 1D skulle jag inte lärt känna flera av de vänner jag lever för just nu. T.ex Camilla, Daniella, Fanny, Noortje, Zannah, Jessica, Gry, Emma och många fler. Utan dessa skulle jag inte kunna överleva. Bokstavligt talat. De betyder allt. Precis som killarna. Bara directioners fattar hur mycket de betyder för oss, ni som inte är directioners, kommer aldrig att förstå hur mycket vi älskar de, och hur mycket de verkligen betyder för oss, hur mycket dom har gjort ens liv såå mycket ljusare. Jag kommer alltid vara skyldig killarna, så mycket som dom har gjort mitt liv så mycket bättre. Jag står i skuld till de. Vi är en familj. Bara directioners fattar, ni andra kommer aldrig att förstå. Åter till dagen, den var sjukt lyckad! Det är något som vi verkligen måste göra om!

Kommentarer

Postat av: noortje.♥

Publicerad 2012-04-22 12:30:56

Du är bäst hjärtat, älskar dig så sjukt mycket ! <3

Postat av: Camilla

Publicerad 2012-04-22 18:57:28

Älskar dig så sjukt mycket Evelina! <3

Postat av: jessica

Publicerad 2012-04-23 08:19:46

Nästa ska gång ska jag förfasen komma oavsett vad <3333

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Evelina

15 årig cheerleader. Bloggar om musik, cheerleading och ett helt vanligt vardagsliv.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela