I'm falling for your eyes, but they don't know me yet.

Publicerad 2012-04-24 22:09:38 i Allmänt

Bild på flätan Helin gjorde på mig idag. Skypar med Zannah just nu. Vilket liv vi har, just sayin'. Annars ringde jag Camilla tidigare idag, och fangirlade sönder för att jag kommer till Stockholm om två veckor! Och träffar henne! Hon började skrika, bokstavligt talat. Haha älskar dig♥ Sedan som ett plus så kommer ju killarna dit också, för att spela in deras andra skiva. ÅH JAR ÄR SÅ LYCKLIG. Jag kommer få se dom på riktigt. Jag kommer få höra de prata, skratta. Jag kanske till och med får ett litet hej. Det skulle göra mitt liv. Och sedan konserten nästa år också. Det här är helt underbart. Nu ska jag ta och smsa Noortje, och fortsätta skypa med Zannah ett tag till, sedan blir det sängen! Sovmorgon imorgon, helt sjukt underbart.

Kommentarer

Postat av: Zanna

Publicerad 2012-04-24 22:17:25

Woop woop! :D Jag vill också till Stockholm! :/ <3 xx

Postat av: jessica

Publicerad 2012-04-25 10:19:17

Om du träffar killarna hälsa ifrån mig och om du kan , sku du kunna fixa att dom ringde från din mobil o snacka med mig eller något sku betyda sjukt <33

Postat av: Camilla

Publicerad 2012-04-26 20:55:02

älskar dig oxå sötnos! hihihi <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Evelina

15 årig cheerleader. Bloggar om musik, cheerleading och ett helt vanligt vardagsliv.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela