GALET GLAD

Publicerad 2012-04-18 15:32:10 i Allmänt

JAG SITTER OCH GRÅTER PÅ SKOLAN, ÅH HERREGUD. NI ANAR INTE HUR GLAD JAG ÄR JUST NU, NIALL OCH LIAM HAR EN TWITCAM, JUST NU! Det är första gången jag får se deras twitcam. Ni anar inte hur glad jag är just nu.. Det är bara jag som sitter och gråter, även fast det är andra directioners här också. De sitter och skrattar åt mig... Jag tänker stanna på skolan tills de är klara. Jag vågar inte cykla hem, då kommer jag missa det. NU KOM LOUIS, OCH ZAYN. NI ANAR INTE HUR GLAD JAG ÄR, JAG ÄLSKAR DET HÄR! Mitt smink har runnit... Kul... LIAM GJORDE 1,2,3 FLICK! Åh herregud... KOLLA, LOUIS OCH ZAYN ÄR DÄR OCKSÅ. LYCKLIG

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Evelina

15 årig cheerleader. Bloggar om musik, cheerleading och ett helt vanligt vardagsliv.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela